Nieuw !! de website krijgt een upgrade u kunt gewoon bestellen alles werkt
0Artikel(en)

Uw winkelwagen is leeg, bent u van mening dat dit niet klopt neem dan contact op met onze klantenservice op werkdagen van 09:00 / 17:00 op telefoonnummer 0251-296318

Product was successfully added to your shopping cart.

Om een bestelling te plaatsen bij Ritzz.nl heeft u geen account nodig.

U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken.Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken. U kunt er ook voor kiezen om eerst een account aan te maken. Om een account aan te maken, klikt u rechtsboven op de pagina op account. Vervolgens klikt u op ‘Ik ben nieuw bij overtrekconcurrent.nl.

Nu kunt u uw gegevens invullen. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen. Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’

Stap 2: klik op ‘bestellen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen)

Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling. Winkelwagentje Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit. Als u de bestelling op een later tijdstip wilt afronden, dan kunt u de artikelen uit uw winkelwagentje op uw verlanglijstje plaatsen. Adresgegevens U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen.

Verzendwijze & Cadeauservice Als u gebruik wilt maken van onze cadeauservice, dan kunt u dat hier aangeven. Wij pakken het artikel dan in met cadeaupapier en u kunt een persoonlijke boodschap toevoegen. Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Stap 4: Als al uw gegevens correct staan weergegeven, klikt u op ‘naar betalen’

Stap 5: selecteer de gewenste betaalwijze en vul eventueel de code van uw coupon, cadeaukaart of cadeaubon in.

Stap 6: maak uw bestelling definitief door op plaats uw bestelling’ te klikken.

Bezorging van een bestelling Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door PostNL paketten van maandag tot en met zaterdag. Levertijden Informatie over de status van uw bestelling vindt u, naast de verzendbevestiging die naar uw e-mailadres gestuurd wordt, ook in uw account. Als u inlogt in uw account en klikt op ‘Bekijk al mijn bestellingen’, vindt u een overzicht van uw bestellingen van de afgelopen 6 maanden. Zolang het artikel de bestelstatus ‘Wordt verwerkt’ heeft, betekent dit dat wij bezig zijn om uw bestelling in orde te maken in ons distributiecentrum. Onder het kopje ‘Verzending’ ziet u de datum waarop wij verwachten dat het artikel bezorgd wordt. Nadat uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst verandert de status in uw account naar ‘Verzonden’. Onder het kopje ‘Verzending’ ziet u de datum waarop wij het artikel hebben overgedragen aan de bezorgdienst. Aanvullende informatie over uw bestelling wordt vermeld in het kopje ‘Extra informatie’. Als uw bestelling is verstuurd met een traceercode dan kunt u de bestelling volgen door op ‘Volg uw bestelling’ te klikken. Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Is het langer dan 4 werkdagen geleden dat uw bestelling de status ‘Verzonden’ heeft en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als deze periode korter is dan 4 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket binnen deze termijn alsnog bezorgd wordt. Ook is het mogelijk dat de bezorger uw bestelling heeft afgeleverd bij uw medebewoners of bij uw buren. Hierom verzoeken wij u om bij uw buren of medebewoners navraag te doen. Vertraging In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt. Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt. Verzendkosten De verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag € 0,- of meer bedraagt, is binnen Nederland en België het totale bedrag €3.95. Zover het mogelijk is, verzenden wij een bestelling met meerdere artikelen in 1 x. U kunt er dan zelf voor kiezen om de artikelen te laten leveren zodra ze beschikbaar zijn. U betaalt dan € 0.00 per bestelling. Dit is het maximale bedrag voor afleveradressen in Nederland en België. Ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling. Bij beschadigde of gebruikte producten kunnen wij de waardevermindering in rekening brengen. Staat uw vraag er niet bij? Neemt u dan contact met ons op. Wij leveren altijd direct van uit de groothandel, daardoor kan het heel soms voorkomen dat u in delen geleverd krijgt door verschillende verspreiders.